Nieuw onderwerp beginnen

Eigen mededelingen zichtbaar

Voor mijn collega's en voor onze docenten zou het handig zijn als zij hun eigen mededelingen op het platform terug kunnen zien, net zoals de deelnemers het te zien krijgen (bij de widget 'mededelingen').

Collega's vragen zich regelmatig af of het wel gelukt is om de mededeling te plaatsen. Kunnen jullie het zo aanpassen dat ook eigen berichten op het platform zichtbaar zijn? Mensen vinden het toch vaak fijn om te checken of het posten van hun berichtje gelukt is.

Bedankt!

Hoi Eveline, 

Het is al mogelijk om eigen mededelingen terug te vinden, hetzij wat omslachtig. Ga naar de tab 'Begeleiden' --> klik op de enveloppe bij een cursus --> Klik bij de Mededelingen op 'Meer' --> Klik links op 'Alle berichten' --> vervolgens zie je ook de mededelingen staan die je zelf verzonden hebt. 

In de volgende release die over een maand of 2 zal plaatsvinden, zal de contentcreatie verbeterd worden. Ik kan je alvast vertellen dat in de release daarna we onder andere het communicatiegedeelte in aNewSpring gaan verbeteren.  

Hoi Gerthilde,

Die omweg is inderdaad bij mij bekend. Voor collega's en docenten die niet zo veel met het platform werken zou het echter makkelijker zijn als ze het direct op de cursuspagina terug kunnen zien. Het zou dus fijn zijn als dat in de release kan worden meegenomen!

Met vriendelijke groet,

Eveline Jansen

Aanmelden of registreren om een reactie te posten