Nieuw onderwerp beginnen

blokken drag & drop

Om de leerervaring nog verder te individualiseren, zou het leuk zijn als een deelnemer zelf de blokken en widgets kan verschuiven. Een soort 'drag & drop' functie zoals je ook je appjes kan rangschikken op je tablet of telefoon.

Niet noodzakelijk, maar wel leuk!

3 personen vinden dit idee leuk.

Een 'drag & drop' feature zou ik ook enorm graag zien. Dan niet zo zeer voor de deelnemer maar voor het bewerken van templates. Het kost nu soms aardig wat tijd om een activiteit/blok op de juiste plek te krijgen.

Mee eens, ik wilde precies dezelfde wens posten dat je bij een blok kan zeggen: ik wil dat die tussen blok A en blok B komt bijvoorbeeld.

Ook deze mening deel ik volledig.

De cursisten bij ons vinden het vervelend als steeds opnieuw een activiteit opent, dat deze onderaan de leeromgeving terecht komt.

Ben gisteravond een uur bezig geweest om 36 blokken in omgekeerde volgorde te zetten.

Voor mij een prima optie!

Deze feature zou in het redesign passen van de schermen voor de ontwerper. Dat staat bij ons op het vizier, alleen is het nog niet concreet opgenomen op de ontwikkelagenda aangezien we t/m de zomer al aan verschillende projecten gaan werken. 

In onze roadmap lichten we al een tipje van de sluier op: http://support.anewspring.nl/support/discussions/forums/3000000250

In ieder geval bedankt voor het delen van deze wens!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten