Nieuw onderwerp beginnen

Instellen van memotrainer

We hebben twee ideeën met betrekking tot het instellen van de MemoTrainer, die voor ons erg handig zouden zijn:

• Onze templates bestaan vaak uit meerdere modules, die afgesloten worden met een tentamen. De MemoTrainer maakt hier echter geen onderscheid in. Het kan dus gebeuren dat cursisten tijdens module 2 nog vragen krijgen van module 1. Is het mogelijk om een soort secties in de MemoTrainer aan te brengen, om te voorkomen dat cursisten nog vragen te zien krijgen van een module die al afgerond is?

• In templates geef je per lesactiviteit aan of de vragen memotrainbaar gemaakt moeten worden als de cursisten alles beantwoord hebben. Soms zitten hier echter vragen tussen die het in de MemoTrainer niet goed doen, omdat er bijvoorbeeld een filmpje bij zit. Het zou handig zijn als we per lesactiviteit kunnen instellen welke vragen wel of niet memotrainbaar moeten zijn.

Ik hoor graag of jullie hier iets mee kunnen. Alvast bedankt!

Evelien, morgen zullen we alle beheerders op de hoogte brengen van een nieuwe functionaliteit die deze vraag zou moeten beantwoorden. Het deactiveren van vragen in de MemoTrainer. Wordt vervolgd dus!

Hoi Stefan,

Kan het kloppen dat we hier nog niks over gehoord hebben? Ik heb geen bericht voorbij zien komen. Ik hoor het wel!

Met vriendelijke groet,

Eveline Jansen

Hi Eveline, 

Er is een beheerdersmail uitgegaan die jij ook ontvangen hebt. De titel van de mail is: 'Nieuwe vragen erin, oude vragen eruit!'. 

Als je wilt kan ik de mail nog een keer naar je sturen. 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten