Nieuw onderwerp beginnen
Geïmplementeerd

Cijfer bij vaardigheidsopdracht

Graag zou ik een cijfer willen kunnen toevoegen als beoordeling van een vaardigheidsopdracht, ipv alleen akkoord of niet akkoord.

Is dit mogelijk?

Groet,

Esther

1 persoon vindt dit idee leuk.

Hi Esther, 

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een cijfer toe te voegen aan de inleveropdracht. Ik zal je verzoek bespreken met mijn collega's. Wellicht willen we dit wel in de toekomst mogelijk maken. 

Ik zal je op de hoogte houden!

Hi Esther, 

Ik heb goed nieuws voor je! Het kunnen toevoegen van een cijfer bij de inleveropdracht zal de aankomende release gerealiseerd worden. De verwachting is dat deze nieuwe versie begin september live gaat. 

Een aanvulling hierop als gebruiker. We hebben gisteren in een dummy cursus twee inleveropdracht toegevoegd. 

Wat hierbij onduidelijk is, is de slagingsgrens. Ik had deze ingesteld op het cijfer 6. Echter als de beoordelaar een 6 geeft ben je gezakt voor de inleveropdracht

Voer je als slagingsgrens een 5 in, en je krijgt een 6 ben je geslaagd. 

Ik zou denken dat je met een slagingsgrens van een 6 geslaagd bent met een 6. Nu ben je geslaagd als je een 6,1 haalt.

Kan dit misschien iets handiger weergegeven worden?

Hi Lennart, 

Dit ga ik als 'bug' doorgeven aan het ontwikkelteam. Zodra het opgelost is, hoor je ervan.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten