Nieuw onderwerp beginnen

Deadlines bij opdrachten

Beste allen,

In mijn cursussen gebruik ik veel vaardigheidsopdrachten. Ik schrijf nu in de template in het informatieveld onder het onderwerp de deadline.

Ik zou dit graan in de uitvoering willen doen ipv in het template. 

Ik weet dat ik voor deadlines ook condities kan maken, maar van die optie wil ik geen gebruik maken in dit geval.

Ik ben dus op zoek naar : de mogelijkheid om uitvoeringsspecifieke informatie op te nemen bij cursusonderdelen die zijn gemaakt in het template.

Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Hartelijk dank alvast,

Esther Aboelkhair, OVD Opleidingen

Hoi Esther, 

In de aankomende release, die over ongeveer 3 weken plaatsvind, wordt het mogelijk dat begeleiders een planning kunnen opstellen op blok- of activiteitniveau. Je zou dit kunnen zien als een 'deadline' op een activiteit, zonder dat de activiteit op slot gaat zoals met condities. Je kunt dan ook instellen dat deelnemers X dagen voor de 'deadline' een notificatie ontvangen dat de einddatum eraan zit te komen. 

Zou jij iets aan deze planningsfeature hebben?  

Deelnemers hebben overigens nu al de mogelijkheid om activiteiten in te plannen in de agenda. Je kunt deze optie aanzetten bij de eigenschappen van het template via het vinkje 'Activiteitenplanning door deelnemers'.

Bedankt voor de reactie, klinkt goed!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten