Nieuw onderwerp beginnen

Kopiëren en verplaatsen van pagina's / vragen (opslaan als)

Ik merk dat ik veel gebruik maak van het kopiëren van een pagina of vraag binnen de content structuur. (ik werk met de volgende structuur:
Module 1 / Les 1 / Pagina's

Module 1 / Les 1 / Vragen

Module 1 / Les 2 / Pagina's

Module 1 / Les 2 / Vragen

Bij het kopiëren wordt de pagina of vraag in dezelfde map met dezelfde naam met als extra toevoeging de tekst "(kopie)" opgeslagen / aangemaakt.

Is het mogelijk om naast het kopiëren ook een optie kopiëren en verplaatsen te maken? Ofwel een "Opslaan Als" optie? 

Gr.

Richard Koolman

Click and Know

Hi Richard, 

Op dit moment zit deze optie niet in aNewSpring. Het kopiëren en plaatsen in de juiste map zou op die manier wel weer een stukje sneller gaan. Nu moet je eerst alle vragen/inhoudsdelen selecteren en klikken op 'Verplaatsen' om ze in één keer te verplaatsen naar de juiste map. 

Ik zal intern overleggen of dit iets is wat we gaan toevoegen. In verband met de feestdagen zal ik dat volgende week pas kunnen doen; zodra ik meer weet hoor je ervan. 

Hi Richard, 

Ik heb deze feature intern besproken en dit is niet perse iets wat in de pijplijn zit. Mochten er heel veel andere klanten ook blij van worden, dan zullen we het weer heroverwegen. 

Heb je overigens onze Roadmap al gezien? Daarin kun je zien waar we de komende periode aan gaan werken: 

http://support.anewspring.nl/support/discussions/forums/3000000250

Bedankt voor het antwoord Gerthilde.

Ik zag inderdaad de ontwikkelingen staan, daar wordt ik vrolijk van!

Ik wacht vol spanning af wanneer de aanpassingen worden geïmplementeerd.

Vooral op het responsive design voor het cursisten-dashboard!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten