Nieuw onderwerp beginnen
Geïmplementeerd

Activiteit "Proefexamen" --> "Activiteit content" --> per examenterm: regels afwisselend wit en grijs?

Als ik via de bovengenoemde stappen examentermen wil selecteren voor een Activiteit "Proefexamen" (en als, zoals bij mij, sprake is van tientallen examentermen), dan moet ik rechts nog een keuze maken voor "aantal" en "drempel". 

Ik moet dan wel heel goed turen om te zien welk blokje bij welke regel (examenterm) hoort....

Misschien makkelijk (en goed) op te lossen door de regels afwisselend wit en grijs te maken?

2 personen vinden dit idee leuk.

Hi Robert,

Dat is een goed punt, ik ga je verzoek meenemen in de wensenbespreking en zodra ik een update heb hoor je ervan. 

Aangezien dit heel snel en makkelijk door te voeren is voor het ontwikkelteam, hoeft dit niet met een grote release mee. Ik ga het direct doorzetten naar het ontwikkelteam en als het toegevoegd is zal ik een seintje geven.

Hi Robert, 

Misschien had je het al gezien, maar de grijs wit regels zijn toegevoegd bij het kiezen van de examentermen in een toets of een proefexamen. Dit maakt het wat overzichtelijker!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten