Nieuw onderwerp beginnen

Correctiemodel bij inleveropdracht

Graag zouden wij bij een inleveropdracht tekst of een bestand willen kunnen toevoegen voor de nakijkende docent. Het gaat hierbij om aanwijzingen voor het nakijken: een correctiemodel.

Nu moeten we dit als aparte documentatie aan de docent gaan aanbieden. Dat is jammer want het hoort echt bij de specifieke activiteit.

4 personen vinden dit idee leuk.

Het kunnen toevoegen van bijvoorbeeld een correcitemodel zou inderdaad fijn zijn in dat geval. Ik zal dit bespreken tijdens het wensenoverleg en als ik een update voor je heb hoor je ervan. 

Ik heb al aangevinkt het een goede suggestie te vinden. Ik wil er graag aan toevoegen dat het voor ons nu echt ook een behoefte begint te worden.
Dus graag de mogelijkheid toevoegen. Het mooiste is zowel een tekstveld (uiteraard alleen zichtbaar voor de begeleider/beoordelaar) en een optie om een bestand voor de beoordelaar toe te voegen.
Het tekstveld toe te passen bij kleine opdrachten (ter beoordeling aan de ontwerper), dat scheelt de beoordelaar weer een aantal handelingen.
Bij grote opdrachten zal een bestand beter passen.

Groet,
André Japin
Railinfra Opleidingen

Deze staat nu op de lijst van het begeleidersproject. Binnenkort willen we de pagina's van de begeleider gaan redesignen en wat we precies gaan doen, moet nog bepaald worden. Ik zal jullie op de hoogte houden!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten