Nieuw onderwerp beginnen

360 graden feedback

Beste Lezer,

Bij de 360 graden feedback is het nu zo dat de deelnemer deze eerst invult en vervolgens aangeeft wie de vragen nog meer moet beantwoorden. Met andere woorden de regie ligt bij de deelnemer.

In het kader van praktijkleren, leren op de werkplek waarbij een belangrijke sturende rol is weggelegd voor de praktijkbegeleider zouden we graag de regie bij de praktijkbegeleider leggen.

Hij/zij bepaalt het moment waarop de 360 graden analyse ingevuld moet worden en door wie.

Zijn er meer die deze behoefte hebben? Dan graag reageren.

Groet

André Japin

Railinfra Opleidingen

Als degenen die de feedback invullen de antwoorden van een ander niet kunnen inzien, dan maakt de volgorde van invullers toch niet uit.....? En de regie kan dan sowieso wel bij de praktijkbegeleider liggen, toch?

Vriendelijke groet,

StudieFlex

Robert Pors

Beste Robert,

Het klopt wat je zegt met betrekking tot het inzien van de antwoorden en de volgorde van invullen.

Wat ik bedoel is dat de deelnemer nu kan bepalen welke externe persoon of personen de vragen invult en welke beoordelaar dat doet. Dat zou ik graag laten bepalen door de praktijkbegeleider.

Het moment van invullen is te regelen met de condities en / of activeren van onderdelen door de begeleider.

Groet,

André Japin

Railinfra Opleidingen

Beste André,

Helder. Je verzoek lijkt me logisch.

Vriendelijke groet,

StudieFlex

Robert Pors

Bedankt voor het aandragen van dit feature verzoek en ik ben benieuwd wie deze functionaliteit ook graag zou willen hebben. 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten