Nieuw onderwerp beginnen

vraagnummers bij toets

Als je als begeleider een toets van een deelnemer bekijkt, bijvoorbeeld omdat een deelnemer zegt 'vraag 23 klopt volgens mij niet', dan is het lastig om vraag 23 op te zoeken. Er staan bij de begeleider namelijk geen vraagnummers bij.

Het zou fijn zijn als deze worden toegevoegd.

1 persoon vindt dit idee leuk.

Hoi Eva, 

Vraag 23 is inderdaad nogal vaag, vooral als vragen random gesteld worden. 

Via welke manier stelt de deelnemer dan deze vraag? Als dat binnen de toets gebeurd via 'Stel vraag aan de begeleider', ziet de begeleider als het goed is ook het ID van de vraag en als deze ook de rol 'Auteur' heeft, kan de vraag ook direct bewerkt worden. 

Hoi Gerthilde,

Nee, dat is meestal achteraf, via een gewoon berichtje, of gewoon tijdens een training. Als deelnemer kun je namelijk wel de vraagnummers zien, dus dan geven ze die vraagnummers gewoon door.

Groet,

Eva

Ik heb het intern besproken en de volgorde van de vragen die de begeleider ziet als hij nakijkt wat de deelnemers hebben geantwoord is hetzelfde als de volgorde die de deelnemer zag. Het is daarom eenvoudig om de vraagnummers toe te voegen. 

Ik zet hem in de lijst met Quick Wins; we proberen iedere release wat tickets uit die lijst op te pakken. Mocht het gerealiseerd worden dan zal ik het laten weten. 

Top dat is fijn!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten