Nieuw onderwerp beginnen

planning importeren in agenda

Hoi allen,

Het lijkt mij handig om de agenda te gebruiken in een cursus, bijvoorbeeld om de bijbehorende trainingen in te plannen. Op dit moment moet ik elk agendapunt apart toevoegen. Dat is soms erg omslachtig. Het zou handig zijn als je een planning (bijvoorbeeld in Excel) zou kunnen importeren. Waarna je bij eventuele wijzigingen wel elk punt afzonderlijk nog zou kunnen bewerken.

Ik hoor graag of anderen dit ook handig vinden!

Groet,

Eva

Als je veel agendapunten moet toevoegen, zou je met het importeren wel tijd kunnen besparen inderdaad. Ik ga hem in ieder geval intern bespreken. 

Hoi Eva, 

Het importeren van agendapunten kunnen we eventueel wel mogelijk maken, maar er zijn wel wat haken en ogen voor deze feature. Elk event krijgt bij het aanmaken een uniek id. Hierdoor is het lastig om middels hetzelfde importbestand een wijziging aan te brengen in de agendapunten. 

Zouden jullie al geholpen zijn als je alleen de agendapunten zou kunnen importeren en vervolgens een wijziging gewoon in het systeem moet doen? 

Ja dat zou zeker fijn zijn!

Hoi Eva, 

We hebben toch besloten om deze wens voor alsnog op de wensenlijst zetten en mocht er meer vraag naar komen, dan gaan we hem weer opnieuw prioriteren. 

Nog even voor onze beeldvorming: Om hoeveel agendapunten gaat het dan per uitvoering? 

Hoi Gethilde,

Bedankt voor je update. Het zou bij ons gaan om gemiddeld 30 tot 40 agendapunten per uitvoering. Soms meer en soms minder :)

Groet,

Eva

Hoi Gerthilde,

Is hier al iets bekend over? Importeren bijvoorbeeld met een .ical bestand? Zoals de aNewSpring agenda ook exporteert.

Groet,

Eva

Hoi Eva, 

Voor alsnog waren er geen andere aNewSpring gebruikers die hierom gevraagd hadden en daarom staat hij nog steeds op de wensenlijst. Ik heb laatst een post geschreven over hoe we omgaan met tickets in deze lijst: Feature request aanvragen

Aanmelden of registreren om een reactie te posten