Nieuw onderwerp beginnen

open vragen kan beoordeeld worden door zowel de deelnemers als begeleider

Hoewel wij altijd onze deelnemers stimuleren om de open vragen zelf te beoordelen, lukt dit niet altijd. De begeleider kon tot voor kort dan zelf nog even een rondje doen bij beoordelen om alles wat open stond te beoordelen. Vooral belangrijk omdat de deelnemer anders de gekoppelde MemoTrain-vragen niet krijgt.

Nu is deze mogelijkheid niet meer beschikbaar. Graag zou ik zien dat er een extra optie komt, waarmee ook de begeleider (weer) de mogelijkheid heeft om de open vragen te beoordelen.

Zijn er anderen die dit ook zo ervaren? Of een andere oplossing hiervoor hebben?

Hoi Eva,

Mogelijk is er iets ingesteld waardoor de begeleider de open vragen niet kan beoordelen. Graag kijk ik ernaar met jou, zodat we het weer werkt zoals gewenst. 

Ik zet je post even om in een ticket, zodat we je direct goed kunnen helpen.

Hoi Eva, 

Je had een mail gestuurd hierover en die beantwoord ik even hier, om ook anderen te vragen wat ze ervan vinden. 

Als het vinkje 'Deelnemers beoordelen open vragen zelf' aanstaat, konden begeleiders eerst ook de open vragen beoordelen. Dit was eigenlijk een bug die we destijds hebben opgelost. Het werd door begeleiders als verwarrend ervaren dat ze in het overzicht zagen dat er open vragen beoordeeld moesten worden terwijl ze dat eigenlijk niet hoefden te doen. 

Het zou dan een extra vinkje moeten worden dat beide partijen de open vragen mogen beoordelen en dit staat momenteel op de wensenlijst. Nu de vraag aan de community: Zijn er meer gebruikers die deze feature ontwikkeld willen zien? 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten