Nieuw onderwerp beginnen

Volledige elearnings, Europese verkoop en BTW

Verkoop van elearnings die volledig digitaal zijn (dus geen fysieke verzending) dienen in Europa belast te worden met de btw van het land van waaruit de elearning wordt gevolgd.

Dat moet je "bewijzen" door minimaal 2 van de 3 locatiekenmerken die je van de deelnemer moet weten.
Nadeel is dat een deelnemer allerlei gegevens zelf kan invullen waardoor de hardheid afneemt. Bij inschrijving - zeker als dat via de catalogus loopt - is het noodzakelijk dat het inschrijfformulier meer velden flexibele heeft en dat bijvoorbeeld bij betaling ook het land van de creditcard of benakrekeing en het land van ip-adres wordt geregistreerd.

Kan het bestelformulier aanpasbaar worden gemaakt zodat voor wie dat wil er extra velden aan kunnen worden toegevoegd?

Kan bij het bestelformulier ook het ip-adres worden geregistreerd, bij voorkeur met land.

Hoi Richard, 

Het is al mogelijk dat we meer velden voor je toevoegen in de catalogus. Eigenlijk alle velden met betrekking tot persoonlijke gegevens die hier ook vermeld staan: 

http://support.anewspring.nl/support/solutions/articles/171073. Deze velden kunnen we ook als verplicht instellen. Customvelden behoren ook tot de mogelijkheden om toe te voegen aan het bestelformulier.

Ik weet niet of wij i.v.m. privacy zomaar IP-adressen mogen vrijgeven; dat vraag ik voor je na. 

IP-adressen mogen wij wel vrijgeven, maar dit heeft voor ons niet zo'n hoge prioriteit op het moment. Ik ga hem wel in de lijst zetten van het project van de catalogus. Als we daarmee een start maken, gaan we alle wensen die hierop betrekking hebben opnieuw bespreken en inventariseren. Maar let wel dat het catalogusproject nog niet concreet op de planning staat. 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten