Nieuw onderwerp beginnen

Feature requests

We werken continue aan verbeteringen in aNewSpring. Feature requests helpen ons om te ontdekken wat jullie nodig hebben en verwachten. Schroom daarom niet om je wensen aan te geven via onze community of door een ticket in te dienen bij ons.


 

Hoe gaan we met deze feature requests om?

Elke week hebben we het zogeheten wensenoverleg waarin we de binnengekomen feature requests bespreken en kijken welke in lijn zijn met onze ideeën voor aNewSpring. Ons doel is om vooral features en optimalisaties te realiseren waar veel gebruikers tegelijk blij van worden. We delen de requests in de onderstaande lijsten in, die weer zijn eigen categorieën bevatten die te maken hebben met een bepaald project waarin het past. 

Voorbeelden van projecten zijn: Begeleider, Reporting Engine, Catalogus, Soft Skill, etc.


 

Huidige Iteratie

Hierin staan de tickets die mee zullen gaan in de aankomende release.


 

Backlog

De lijst met tickets in de backlog worden regelmatig geprioriteerd en iedere release worden de tickets met de hoogste prioriteit in het lijstje 'Huidige Iteratie' gestopt.


 

Backlog Quick Win

Quick Wins zijn features die veel impact hebben, maar weinig tijd kosten voor het ontwikkelteam om te doen. Ook deze tickets worden regelmatig geprioriteerd en iedere release worden er wat tickets met de hoogste prioriteit meegenomen in de release.


 

Wensenlijst

In deze lijst zetten we de overige wensen ter inventarisatie, in het juiste project.


 

Als we naast de losse tickets in de backlog gaan werken aan een bepaald project, bekijken we alle tickets uit dat project om vervolgens weer een selectie te maken van wat we werkelijk mee gaan nemen in een release.


 

Om terug te kunnen vinden hoeveel en welke klanten een specifieke feature/verbetering aangevraagd hebben, voegen we klanttags toe. Als jouw wens meegenomen wordt in de release, brengen we je hiervan op de hoogte.



1 persoon vindt dit idee leuk.
Er kan niet meer op deze discussie worden gereageerd.