Nieuw onderwerp beginnen

widgets per uitvoering

Hoi,

Wij hebben vaak een cursus met meerdere groepen. Als ik dan een widget per uitvoering kan toevoegen (ipv dat alle uitvoeringen deze zien), dan kan ik bijvoorbeeld het rooster toevoegen in een widget :)

Groet,

Eva

1 persoon vindt dit idee leuk.

Hoi Eva!

Een widget per uitvoering toevoegen is inderdaad niet mogelijk. Er zijn echter wel wat mogelijkheden om iets dergelijks te bereiken:

• Cursussen vanaf het type Blended learning hebben een agenda-functionaliteit. Daar kan een begeleider per uitvoering agendapunten in zetten.
  • Als je de documentatie-widget in de template aanzet (je hoeft er niet per se een inhoudsdeel aan te koppelen), dan kan de begeleider daar extra informatie aan toevoegen voor zijn/haar uitvoering. Dat is te vinden via de tab Begeleiden, Meer achter de naam van de cursus en dan Instellingen. Op die pagina vind je een text-editor.

Groet,

Allard

Hoi Allard,

De agendapunten ken ik ja, maar dat is ook erg omslachtig, gezien we echt een lesrooster erin willen zetten. Dat is dan erg veel werk. We werken daarom nu met Google Calender, die je ook kunt embedden.

De documentatie is wel een goed idee, alleen kan ik daar nu  niet embedden.. Zou dat dan mogelijk zijn?

Groet,

Eva

Hoi Eva, 

Dat zal ik voor je nagaan of we die embedfunctie kunnen toevoegen in die editor. Ik kom er op terug!

Hoi Eva, 

We zullen dit in de lijst met Quick Wins plaatsen en als hij meegaat in een release hoor je ervan.

Super! Ik hoor het graag :)

Aanmelden of registreren om een reactie te posten