Nieuw onderwerp beginnen

Bijlagen toevoegen bij inleveren van open vragen

Het zou enorm fijn zijn als een cursist bijlagen (afbeeldingen, pdf, documenten) kan toevoegen bij het maken van open vragen.

Staat dit toevallig op jullie planning? Ik hoop dat er meer vraag naar is.

Hoi Leanne, 

Dit is iets wat ik nog niet eerder heb gehoord. Als dit nodig is, wordt er meestal gebruik gemaakt van de inleveropdracht. Is de inleveropdracht in jullie geval geen optie? 

Hoi Gerthilde,

We gebruiken inderdaad altijd de inleveropdracht, waar we de cursisten een portfolio laten inleveren met alle opdrachten. Dat is handig voor grotere opdrachten, maar het nadeel is dat cursisten wel uit de leeromgeving moeten om in Word die opdrachten te maken. Het zou natuurlijk nog mooier zijn om bijvoorbeeld wat kleinere opdrachten te kunnen integreren in de lessen. Klanten vragen ook om meer interactiviteit in de lessen en vinden het vervelend als ze uit de leeromgeving moeten gaan. 

Een teksteditor bij de open vragen met iets meer functies, zou dat mogelijk maken. 

Hoi Leanne, 

Bedankt voor de toelichting! Lijkt jouw wens dan niet op deze: http://support.anewspring.nl/support/discussions/topics/3000160717

Hoi Gerthilde,

Het lijkt erop. Ik lees ook dat een dergelijke functionaliteit erg complex is voor jullie om te bouwen. De functionaliteit van de open vraag bestaat al. Het toevoegen van een 'bijlage toevoegen' functie, lijkt mij minder complex dan in het andere topic. Het lijkt mij dat de mensen die gereageerd hebben in dat andere topic van 2 jaar terug er ook baat bij zouden hebben. 

Ik zal het intern bespreken en ik kom erop terug. 

Prima! Ik ben benieuwd.

Hoi Leanne, 

Ik heb het intern besproken en naast dat het veel tijd vergt om deze feature te maken (we moeten niet alleen een plaats creëren om op een extra plaats documenten te kunnen uploaden, maar ook aanpassingen voor de schermen van de begeleider en ontwerper), willen we voor nu de concepten inleveropdracht en open vraag gescheiden houden. Ter registratie laten we dit idee wel in onze wensenlijst staan.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten