Met trots presenteren wij: de aNewSpring Community!

Met trots presenteren wij: de aNewSpring Community!

Zoals je misschien al hebt gemerkt heeft onze supportsite een aardige make-over gekregen. Maandenlang hebben we ervoor moeten ploeteren (en inmiddels kennen we alle pizzabezorgers in Rotterdam bij naam), maar we zijn heel trots op het resultaat.



Wij wilden namelijk een supportsite maken die jou op een zelfstandige manier kon helpen met het vinden van je weg in het platform. Daarom hebben we niet alleen al onze artikelen herzien, maar ook een heuse aNewSpring Community geïntroduceerd! Hier kunnen jij en alle andere aNewSpring-gebruikers vragen stellen, tips plaatsen en met elkaar naar oplossingen zoeken. En uiteraard houden onze supportmedewerkers een oogje in het zeil.



Na het aanmaken van een account in de community kun je de status van jouw ingestuurde tickets bekijken.



Als je zoekt naar een antwoord op je vraag via de zoekbalk worden meteen suggesties gedaan van mogelijke oplossingen.



Via de community communiceren wij over nieuwe functionaliteiten, interessante cases en tips & tricks.

Daarnaast kun jij via de community feature requests insturen, tips & tricks delen en vragen stellen aan de community. Andere gebruikers kunnen stemmen op feature requests en reageren op jouw tips en vragen.



Vragen kunnen niet meer alleen aan het aNewSpring Supportteam gesteld worden, maar ook aan alle andere aNewSpring gebruikers in de community! Op die manier leren onze klanten van elkaar en kan iedereen zijn of haar ervaringen met het platform delen.

Top! Alleen werkt de community niet in Google Chrome. Is dit herkenbaar?

Nee, bij ons is dit op verschillende computers getest en dit werkt naar behoren. Heb je het ook al op een andere machine getest?

Aanmelden of registreren om een reactie te posten