Nieuw onderwerp beginnen

Sneller inzicht/overzicht krijgen welke deelnemers weinig tot niets hebben gedaan in de e-learning

We maken al weer een tijdje met plezier en naar tevredenheid gebruik van de e-learning ter ondersteuning van klassikale trainingen. Ik zou wel makkelijker/sneller inzicht zou willen hebben door middel van een rapportje of in te stellen signaaltje:

- welke kandidaten er nog niet hebben ingelogd of nauwelijks actief zijn geweest in de e-learning omgeving. 
- bij voorkeur per trainingsgroep (zodat ik de betreffende trainer in één klap deze onder de aandacht kan brengen)
- van trainingen die de eerste klassikale lesdatum hebben gehad (daarvoor start nog niet iedereen en dat is nog niet zo erg)

Is zo iets mogelijk? Of gaat zoiets op korte termijn mogelijk worden in een nieuwe release?

Er zijn ideeën om vanuit een template te laten bepalen dat er notificaties verstuurd worden al zijn bepaalde activiteiten nog niet gestart. Dit is echter nog niet concreet en nog niet op de agenda geplaatst. Ik ga deze wens intern bespreken. Wanneer hier meer informatie over is , dan zal ik op deze plek reageren.

Op dit moment is het al wel mogelijk om als begeleider op het dashboard een rapportage uit te draaien met daarin de voortgang van de deelnemers. Klik daarvoor naast Top 5 cursus op Resultaten. Deze gegevens zijn vervolgens als CSV in Excel te openen. 

Meer informatie over het begeleiden en rapportages vind je hier

Aanmelden of registreren om een reactie te posten