Organiseer een webinar

Laatst gewijzigd: 2016-01-06 11:32:39 +0100

Organiseer een meeting met een webinartool. Het maakt niet veel uit welke tool je gebruikt, als deze maar een universele link verstrekt waarmee alle deelnemers kunnen inloggen in de online meeting. Tools die voor elke deelnemer een aparte link aanmaken, kunnen niet worden gebruikt in aNewSpring.

De onderstaande tools zijn getest en kunnen gebruikt worden:

  • Join.me
  • Webex
  • Go to meeting
  • Adobe connect
  • Go to webinar
  • ClickWebinar
Het kan zijn dat de ontwerper van het template al een webinar heeft georganiseerd. In dat geval hoef je geen actie te ondernemen
Je kunt een webinar alleen organiseren als de ontwerper van een template een webinaractiviteit heeft toegevoegd.

Waar?


Navigeer onder de tab begeleiden naar Instellingen. Deze vind je onder de de knop Meer achter de uitvoering waar je de webinar wilt inzetten.

Klik op de webinar-activiteit. Plaats vervolgens een universele link waarmee deelnemers kunnen inloggen in de online meeting. Webinartools die voor elke deelnemer een aparte link aanmaken, kunnen niet worden gebruikt in aNewSpring. Klik daarna op Update. Is de activiteit niet actief? Vink dan de activiteit aan onder de kolom Actief en klik onderaan op Update. De activiteit is nu zichtbaar voor de deelnemers.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?