Kan ik een bestelling handmatig afhandelen

Laatst gewijzigd: 2017-02-28 15:23:05 +0100

Het is mogelijk bestellingen die ontvangen zijn handmatig in behandeling te nemen. Dit kan alleen wanneer de toegangscode of registratielink nog niet verstuurd is.

Neem in behandeling

Als de toegangscode of registratielink nog niet verstuurd is, kun je klikken op Neem in behandeling. Klik op de opeenvolgende knoppen om de bestelling af te ronden. De deelnemer krijgt dan gelijk een toegangscode of registratielink in zijn mailbox.


Afwijzen

Als de deelnemer bijvoorbeeld niet betaalt, kun je de bestelling Afwijzen. In het overzicht van alle bestellingen, kun je de bestelling altijd terugvinden en weer opnieuw In behandeling nemenĀ of helemaal Verwijderen.


Bestellingsoverzicht:


Schematische weergave van de afhandeling van een bestelling

In onderstaand schema worden de stappen beschreven in het afhandelen van een bestelling.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?