Nieuw onderwerp beginnen

Mappen aanmaken op tabblad Templates

Omdat onze aantallen templates royaal boven de 50 uitstijgt is het lastig om te zoeken naar een specifieke template.

Het zou handig zijn als wij zelf mappen kunnen aanmaken waarin we de templates kunnen onderverdelen.

Bijvoorbeeld:

• Demo's klanten
  • Projecten
  • Opleidingen

enz

Eventueel met submappen onder Opleidingen bijvoorbeeld:

Veiligheidstrainingen

Preboarding / Onboarding

Logistiek

Retail

Food

Techniek

1 persoon vindt dit idee leuk.

Hoi, ik herken het probleem. Wij hebben honderden templates en soms is het lastig zoeken.

Of ik een indeling in mappen zou wilen weet ik niet. Ik denk zelf meer aan het toevoegen van metadata zodat je daarop kunt filteren of zoeken. 

Wij hebben verschillende soorten leerproducten: leertraject, werkplekondersteuning, enz. maar ook verschillende onderwerpen: somatiek, gesprekstechnieken, enz. Dan is een mappenindeling lastig omdat je de ene keer op soort leerproduct wilt zoeken en de andere keer op onderwerp. Met metadata zou dat wel kunnen.

De metadatavelden moeten dan wel per klant definieerbaar zijn.

Op dit moment hebben wij afspraken over de titels van de templates. met behulp van bepaalde coderingen maken wij bijvoorbeeld duidelijk of het om een leertraject of een werkplekondersteuning gaat. Ook heeft elk product een unieke productcode die we in de titel vermelden. Met de zoekfunctie kun je dan een heel end komen ....

Groet,

Kees

Aanmelden of registreren om een reactie te posten